“به گزارش معاونت پژوهش مدرسه علمیه عالی الزهراء(س) نشســت آشنائــی با تشکــل های پژوهشــی (انجمــن های سطــح3) در تاریخ 18/7/97 برگزار گردید. در این نشست ابتدا خانم ساوری دبیر هسته مرکزی انجمن کلام به توضیح و بیان فعالیت های این انجمن پرداخت.
ایشان در ادامه در بیان اهداف انجمن گفت: از جمله اهداف انجمن کلام شناسایی و جذب و ارتقای مهارتهای پژوهشی، هدایت و تقویت انگیزه و نهادینه کردن کار گروهی، سازماندهی علاقمندان پژوهشی و کیفی سازی آن، تقویت روحیه آزاداندیشی و ایجاد توانایی تحلیل و نقد و مناظره و آمادگی برای نظریه پردازی و …. می باشد. خانم ساوری در ادامه گفت: اجرای برنامه ها بصورت کارگاهی، نشست، کرسی آزاداندیشی، تدوین مقاله، سیرمطالعاتی، برگزاری همایش، انتشار نشریه، برگزاری اردوهای پژوهشی، شرکت در فراخوانهای پژوهشی همانند جشنواره رشد، علامه حلی و بانوی کرامت، و … می باشد که همه این فعالیتها با هدایت و راهنمایی های معاونت پژوهش مدرسه برگزار می گردد.
دبیر هسته مرکزی انجمن کلام از طلاب پایه اول برای عضویت در این انجمن دعوت بعمل آورد و از طرح ها، ایده ها و پیشنهادات آنان جهت اجرای بهتر برنامه های انجمن و ارائه آن استقبال کرد. ایشان در پایان گزارش تصویری فعالیت های انجمن کلام اسلامی را ارائه کرد.
در ادامه خانم عاطفه آخوندی دبیر هسته مرکزی انجمن فقه و اصول به جهت مفصل بیان شدن برنامه ی انجمن توسط خانم ساوری به طور خلاصه به معرفی برنامه های انجمن در رشته فقه و اصول، ایجاد انگیزه در طلاب برای عضویت در این انجمن و تبییین فعالیت های سال های گذشته و اعلام برنامه های سال جدید پرداخت. ایشان در پایان به سوالات طلبه ها در زمینه فعالیت های انجمن پاسخ دادند.

موضوعات: نشست پژوهشي
[شنبه 1397-09-24] [ 11:25:00 ق.ظ ]