به گزراش معاونت پژوهش موسسه آموزش عالی الزهرا(س) گرگان، این موسسه  در تاریخ 13 آذر 97 مبادرت به برگزاری نمایشگاه کتاب نمود.

سرکار خانم ضیاء حسینی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقای سطح علمی، اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی ،انس و ارتباط بیشتر مردم با کتاب و در دسترس عموم قرار گرفتن کتاب عنوان نمود. ایشان بیان کردند در این نمایشگاه کتاب‌ هایی با موضوع‌های: ادبیات ،کودکان ،طب، اخلاق و عرفان، روان شناسی، زنان، فقه، عقاید و کلام، مهدویت، تفسیر و علم قرآنی، علماء، اهل بیت (ع) و نرم افزار عرضه می‌شود و بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و نمایشگاه تا سه شنبه 20آذر ماه در این موسسه دایر است.

معاون پژوهش این موسسه ادامه داد :این نمایشگاه با حضور حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان، اساتید، کادر و طلاب این موسسه در روز سه شنبه 13 آذر افتتاح شد. “سیدکاظم نورمفیدی” در گفتگو با خبرنگار مدرسه علمیه عالی الزهرا(سلام الله علیها) گرگان در حاشیه برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی کتاب بیان داشت: با وجود ایجاد فضاهای مجازی، اصل و مبنا کتاب است، مطالعه کتاب فوائدی به همراه دارد که قطعا این فوائد در فضاهای مجازی یافت نمی شود.

وی افزود: امروز ارتباط انسان با کتاب از ضروریات زندگی محسوب می شود و همیشه در طول تاریخ انسانها با کتاب سروکار داشتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انتقال مفاهیم و آنچه در گذشته بوده بواسطه کتاب انجام می شود لذا وجود و ضرورت آن امری روشن و و اضح است.

وی در راستای ضرورت برپایی نمایشگاه کتاب گفت: برپایی نمایشگاه کتاب، در واقع فضاهای بیشتری برای کتاب و کتابخوانی در برابر عموم مردم قرار می دهد و وسیله ای برای آشنایی آنان با موضوعات و زمینه های مختلف است تا بتوانند با بهره گیری از آن، در موضوعات مورد علاقه خود به کار و اندیشه پرداخته و به مطلوب خود دست یابند.

موضوعات: فعاليت هاي پژوهشی
[یکشنبه 1397-09-25] [ 08:46:00 ق.ظ ]