کتاب فرزندان شیطان

 

پدید آورنده : سید حسین اسحاقی

در این کتاب، ماهیت شناسی، خاستگاه و دیرینه شناسی شیطان پرستی، آشنایی با معماران این تفکر، نمادها، ابزارهای جاذب و نقد رویکردها و عملکردهای شیطان پرستان آمده است. در جریان شناسی این فرقه، پس از آن که شیطان در قاموس عرف و دین واکاوی شده، به دیرینه شناسی و پیشینه شیطان پرستی توجه شده، آنگاه گذری بر شیطان پرستی در ایران صورت گرفته و دریچه ای به سوی آشنایی با معماران شیطان پرستی گشوده شده و مهمترن ابزارها و نمادهای این فرقه بویژه موسیقی و نمادهای نهادینه شده آنان معرفی و بازنمایی شده است.

مجموعه 3 جلدی سریرسخن

مرکزنشرهاجر مجموعه سه جلدی ره توشه تبلیغی بانوان را با نام «سریر سخن»   منتشر کرد .
بایستگی تبلیغ دینی درباره زیر ساخت‌های اندیشه ، تامین نیازهای اجتماعی و زدودن پیرایه‌های موهوم از ساحت قدسی دین و فرهنگ ملی ، نیاز به مبلغانی کارآمد و توانمند دارد.در این میان نقش مبلغان خواهر در رسانش پیام و پراکندن عطر و بوی دل انگیز مباحث قرآنی ، حدیثی ، فقهی و کلامی در جامعه دینی بی بدیل است. نشر هاجر در راستای ابلاغ پیام‌های دینی ، این مجموعه 3 جلدی را با عنوان «سریر سخن» فرادید بانوان قرار داده است تا دستمایه‌ای باشد برای انجام رسالت‌ها و دریچه‌ای برای کندوکاو عالمانه بانوان در تحقیق و تولید مجلدات بعدی.
مجموعه 3 جلدی «سریر سخن» توسط مرکز نشر هاجر و به قلم آقایان علی باقر شیخانی و سید حسین اسحاقی در قطع وزیری و  تیراژ 2000 نسخه منتشر شده است.

 

موضوعات: معرفی کتاب
[دوشنبه 1394-10-14] [ 11:07:00 ق.ظ ]